vrijdag 17 juni 2011

Jezus, ik geef ...

 

Jezus, ik geef U mijn handen 
om Uw werk te verrichten, 
om Uw zegen te verspreiden. 
Ik geef U mijn voeten 
om Uw weg te gaan. 
Ik geef U mijn ogen, 
opdat Gij ze zoudt richten 
en doen stralen in Uw goedheid.

Ik geef U mijn verstand om te denken. 
Ik geef U mijn mond om te spreken 
Uw woord van wijsheid 
Uw woord van liefde. 
Ik geef U mijn geest om in mij te bidden. 
Ik geef U bovenal mijn hart 
om met dat hart Uw hemelse Vader te beminnen. 
Uw lieve Moeder 
en alle mensen die ik vandaag zal ontmoeten.

Laat mij kleiner worden 
en wordt Gij groter in mij 
opdat niet ik meer leef 
niet ik meer bid 
niet ik meer werk, 
maar Gij, liefdevolle Verlosser. 
O Jezus, levend in Maria, 
kom en leef in mij. 
Amen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten