vrijdag 17 juni 2011

Door genade ...


Door genade van God ben je behouden, gered door de Here Jezus. Door Zijn genade, die Hij heeft laten zien aan ons door Zijn leven te geven. Door het volbrachte werk van Jezus, kunnen wij genade krijgen bij God. Als je beseft hoe hard je Hem nodig hebt, zal Hij je redden en je vullen met zijn Heilige Geest. Genade voor een ieder die wil komen en Zijn hoofd wil buigen voor Zijn majesteit en wil erkennen dat hij niet zonder Hem kan.

Buig je hoofd voor Hem die er voor zorgt dat je op dit moment kunt in- en uit-ademen en dat je hart nog klopt. Zodat je Hem nog kunt aannemen in je leven en Hem kunt leren kennen voor wie Hij is en wil zijn voor je.

Wijs Hem niet af! Hij wil in jouw leven Zijn liefde verkondigen. Laten zien aan je hoeveel Hij van jou houdt en dat Hij niet wil dat er iemand van Hem gescheiden raakt na dit leven. Wat is jouw bestemming in de eeuwigheid? Durf je dat met zekerheid te zeggen?


Gered door uw genade,
bestemt voor uw gunst,
veilig in uw armen waar ik u vind.
Er is niets zo mooi als u.
Zie uw perfectie en uw vrede in mij,
uw grote trouw is mijn melodie.
Er is niets zo mooi als u.
En ik kijk naar u mijn Heer.
De schepper van het heelal.
En ik sta hier vol ontzag.
In uw glorie.
En ik leef tot eer van u,
Zoon van God, u mijn koning!