vrijdag 17 juni 2011

In uw handen - In yours hands



In Uw handen

ik leg het in Uw handen Heer 
het verlangen van mijn hart 
ik leg het in Uw handen Heer 
de sluiers in mijn hoofd 
ik leg het in Uw handen Heer 
mijn leven en mijn sterven 
ik leg het in Uw handen Heer 
mijn hele doen en laten 
ik leg het in Uw handen Heer 
wanneer ik één mag zijn met U 
ik leg het in Uw handen Heer 
en dank U voor Uw Liefde

het ligt al in Uw handen Heer 
ik voel me licht, ik voel me vrij 
het ligt al in Uw handen Heer 
niets drukt meer op mijn schouders 
het ligt al in Uw handen Heer 
U ademt in, U ademt uit 
het ligt al in Uw handen Heer 
mij rest alleen de dankbaarheid

(Vrije Vertaling)


In Your hands

I put it in Your hands Lord 
the longing of my heart 
I put it in Your hands Lord 
the veils in my head 
I put it in Your hands Lord 
my living and my dying 
I put it in Your hands Lord 
all I do and don't 
I put it in Your hands Lord 
when I will be one with You 
I put it in Your hands Lord 
and thank You for Your Love

it all is in Your hands Lord 
I feel light and I feel free 
it all is in Your hands Lord 
no burden on my shoulders 
it all is in Your hands Lord 
You're breathing in, 
You're breathing out 
it all is in Your hands Lord 
all left to me but gratitude

Geen opmerkingen:

Een reactie posten