vrijdag 17 juni 2011

Deze dag ...




Deze dag leg IK in jouw hart Mijn vrede en Mijn rust, 
opdat je aanvaarden zou de dageraad, de ochtendstond, 
als een begroeting die je leven doet.
leg jouw hand in de Mijne - 
samen op weg naar groene weiden. 
Ook al is het winter in het land, 
toch kan de zon stralen in jouw hart, 
die de weiden kleurt met frisse ochtenddauw. 
Want heerlijk is 't te beleven Mijn ziel, 
wanneer je van Mij houdt, 
op weg te gaan aan Mijn hand, 
naar groene weiden fris en zacht, 
waar we wandelen kunnen 
langs de stroom van 't levend water, 
waar bloemen zijn geplant 
door Mijn hand, 
waar geestelijke natuur zich vormt tot één geheel, 
vol diepe Liefde van grootheid, 
mijn kind, Ik breng je in de kern van je wezen 
wanneer je ervaren wil Mijn vrede, Mijn helende kracht 
in en rondom je hart. 
Dan zal de geestelijke wind waaien - je koelte bieden 
wanneer pijlen branden in je hart, wanneer zwaarden 
snijden in je hart. 
Dan zal de Waarheid zalven en helen, 
omdat je weet dat Ik, jou Vader, 
huist in de diepte van je leven. 
Daarom, aanvaard Mijn vrede, aanvaard Mijn rust - 
leg je hand in jouw Vaders hand en ga samen op weg, 
wandelend langs de stroom van 't levend water, 
naar de groene weiden van het beloofde Land.


@Bron onbekend