vrijdag 17 juni 2011

Ik geef alles aan U.




Ik geef alles aan U.
Mijn heer ik geef alles aan U.
Heel mijn leven, verleden,toekomst en het nu.
Mijn Heer en Meester ik geef het alles aan U.
Alles waar ik doorheen bent gegaan en nog door heen moet,
alles geef ik U.
Ook al mijn vragen, de dingen die ik nog
niet niet zie of begrijp, ik geef het U.
Heer in U aanwezigheid wil
ik komen en heel mijn hart leggen
in U liefdevolle reine handen.
Ik geef alles aan U
Ik weet mijn Heer dat U te vertrouwen ben.
Dat U beloften staat!
U genade is rondom mij, U Liefde in mij.
Mijn handen zijn nu leeg, omdat ik alles aan U geef!
Hier voor U staan, wil ik niet meer vragen maar dragen.
Hier sta ik voor U in vertrouwen, mijn hart loopt over!
Ik geef alles aan U.
Mijn Heer ik geef alles aan U.
Mijn leven, verleden, toekomst en het nu!
Ik geef het U.
Amen

 

Bron: Copyright: Zijn Bruid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten