zaterdag 2 juli 2011

Voedsel voor uw geest


Denk er vandaag aan dat,
zoals uw lichaam voedsel nodig heeft
om gezond te blijven en energie te behouden,
uw geest en ziel
ook goed voedsel nodig hebben.


Om in alle omstandigheden,
hoop, moed, geloof en overwinnend
denken te behouden
is de Bijbel duidelijk het meest aanbevolen.


De Bijbel is het gelouterde
en dus zuivere Woord van God.
Het is het Brood en het Water des Levens,
het Woord dat door Gods Geest bekrachtigd wordt in u.
Voed uw ziel gezond vandaag!





Johannes 6:35,48-51


35 ‘Ik ben het brood dat leven geeft,’ zei Jezus.
‘Wie bij mij komt zal geen honger meer hebben,
en wie in mij gelooft zal nooit meer dorst hebben.


48 Ik ben het brood dat leven geeft.
49 Uw voorouders hebben in de woestijn manna gegeten en toch zijn zij gestorven.
50 Maar dit is het brood dat uit de hemel is neergedaald; wie dit eet sterft niet.


51 Ik ben het levende brood dat uit de hemel is neergedaald;
wanneer iemand dit brood eet zal hij eeuwig leven.
En het brood dat ik zal geven voor het leven van de wereld, is mijn lichaam.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten