zondag 3 juli 2011

HIER IS MIJN HART HEER


Hier is mijn hart Heer,
Ik wil het aan U geven.

Het is niet nieuw meer maar gebroken en
beschadigd door gebeurtenissen uit mijn leven.

Hier zijn de stukjes,
ik heb ze bij elkaar gezocht

en leg ze aan Uw voeten neer.
Hier is mijn leven, Kunt U het maken Heer ?

Hier is mijn hart Heer,
het is een beetje vuil geworden onderweg.

Wilt U het weer schoonmaken
als ik het aan Uw voeten leg ?

Er zijn zoveel vragen,
wensen en dingen die ik U nog wil vertellen.
Hier is mijn leven, wilt U het herstellen ?

Als U het tenminste niet erg vindt
om de gebroken stukjes weer te repareren.
En het steeds weer op nieuw met mij te proberen

Ik dank U dat ik elke dag weer
met een schone lei mag beginnen.
Hier is mijn leven Heer,
Maakt U het nieuw van binnen?



Schrijver: onbekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten